Keskustelu:Selkokieli

Viimeisin kommentti: 3 vuotta sitten käyttäjältä 80.220.174.176

Selkokieli-sivun muilla kielillä-osiossa on väärää tietoa. Monet linkeistä vievät ko. kielten selkeän kielen tms. sivuille, eivät selkokielen. Esimerkiksi englannin kielen kohdalla tulisi olla linkki easy read -sivulle, ei plain language -sivulle. Linkkejä ei kuitenkaan tästä syystä saa muokata. Mitenhän ne saisi muutettua oikeille sivuille vieviksi? Gracias20 (keskustelu) 12. maaliskuuta 2021 kello 13.12 (EET)Vastaa

Linkkejä voi säätää wikidatassa ottamalla tuosta pois fi:Selkokielen ja lisäämällä sen jollekin sopivammalle wikidatasivulle. --80.220.174.176 12. maaliskuuta 2021 kello 13.19 (EET)Vastaa
Palaa sivulle ”Selkokieli”.